Flowbot voor tandarts
Iedereen is er wel 1x per jaar te vinden de tandarts. Niet iedereen vindt het prettig om een bezoekje te brengen aan de tandarts. De tandarts helpt de mensen met hun gebit. Hij stelt diagnoses, formuleert behandelplanten en behandelt gebitten. De tandarts zorgt ervoor dat iedereen met een goed gebit rondloopt en zorgt ervoor dat ziekten en afwijkingen aan het gebit zoveel mogelijk worden voorkomen. Ook worden er tegenwoordig steeds mee behandeling aangeboden omtrent het gebit. Dit gaan vooral het wit maken van de tanden. Deze behandeling worden vooral aan geprijsd op het internet. Tandartsen maak steeds vaker gebruik van sociale media, dit vooral voor hun marketingstrategie.
Wat is een flowbot?
Door een flowbot te integreren wordt menselijk service gecombineerd met automatisering. Doormiddel van een flowbot word je direct doorverwezen naar het juiste kanaal of worden er verschillende vragen gesteld die ook weer lijden naar het juiste kanaal. Op deze manier kunnen doormiddel van het kenniscentrum de meeste vragen worden beantwoord. In het kenniscentrum is veel informatie over de tandarts te vinden. Hier staan de meest voorkomende vragen in de flowbot zoekt het meest toepasselijke antwoord en zet deze door naar de klant. Als de flowbot geen antwoord op de vraag heeft helpt een chatspecialist van chatkracht. Op deze manier krijgt de klant altijd antwoord op hun vraag.
De toegevoegde waarde van een flowbot?
Met de flowbot die chatkracht heeft ontwikkeld ga je voor een snellere klantenservice, betere bereikbaarheid en hogere conversie. Op deze manier wordt er tijdwinst gecreëerd en wordt er gestreefd naar ultieme klanttevredenheid. De flowbot is de gehele dag beschikbaar voor de klanten. Op deze manier hoeven zij niet te wachten op hun antwoord per mail of telefoonnummer maar krijgen zij direct antwoord. Op deze manier wordt er ook deel van de klantenservice overgenomen. Op deze manier is er meer tijd voor andere werkzaamheden.